najlepsze treści w internecie

System powiadamiania w restauracji – jak działa?

System powiadamiania w restauracji – jak działa?

Każda nowoczesna oraz rozwijająca się restauracja powinna zainwestować w profesjonalny system powiadamiania. Jest to spore ułatwienie nie tylko dla personelu, ale również gości. Należy podkreślić, że całkowity koszt wdrożenia systemy przywoławczego LRS – http://www.lrspoland.pl/poznaj-system-powiadamiania-klientow,203.html w zdecydowanej większości przypadków zwraca się już po pierwszym miesiącu. Wyróżnia się jego dwa podstawowe rodzaje – pierwszy z nich dedykowany jest lokalom samoobsługowym, drugi natomiast obiektom gastronomicznym z pełną obsługą kelnerską.

Poznaj system powiadamiania

Poznaj system powiadamiania klientów i przekonaj się, że dobra organizacja lokali samoobsługowych jest możliwa. Jest to świetna opcja do różnego typu fast-foodów, jadłodajni, czy też lokali posiadających kilka sal lub pięter. Zasada działania systemu jest bardzo prosta. Podczas składania zamówienia klient otrzymuje specjalną podkładkę (przywoływacz), który poinformuje o tym, że danie jest już do odbioru. Dzięki temu gość od razu po złożeniu zamówienia może wrócić do swojego stolika i tam w spokoju oczekiwać na powiadomienie. Zmniejsza się ilość osób oczekujących przy barze, dzięki czemu nowe osoby mają ochotę wejść do środka. W lokalu panuje większy spokój oraz porządek, co jest bardzo ważne nie tylko dla gości, ale również obsługi.

Trzeba dodać, że takie rozwiązanie jest niezwykle komfortowe z punktu widzenia klienta. Stanie przy barze i oczekiwanie na wydanie posiłku może być bardzo irytujące. Klient obawia się, że nie usłyszy o tym, że jego danie jest już gotowe. Pozostaje w napięciu, co obniża jego samopoczucie, a tym samym zmniejsza zadowolenie z usługi. Jeśli prowadzisz własny bar samoobsługowy, poznaj system powiadamiania klientów LRS. Jego wysoka funkcjonalność oraz błyskawiczne wdrożenie sprawia, że to obecnie najchętniej wybierany system powiadomień w lokalach gastronomicznych.

Nie tylko do lokali samoobsługowych

Oczywiście, system powiadamiania LRS jest również dedykowany tradycyjnym restauracjom, które posiadają obsługę kelnerską. W tym przypadku komunikacja odbywa się między kuchnią, a obsługą sali. Kelner dostaje powiadomienie o tym, że dane zamówienie jest do odbioru. Nie musi osobiście chodzić do kuchni, aby sprawdzać, kiedy potrawa będzie gotowa do wydania. Dzięki systemowi powiadomień taka informacja wyświetli się na pagerze. Kelner może większość swojego czasu spędzać na sali, a co za tym idzie lepiej obsługiwać gości. Może zadbać o każdą osobę, która wchodzi do restauracji, ponieważ nie musi bezsensownie przemierzać trasy od sali do kuchni. Wystarczy jedynie kontrolować powiadomienia i udać po gotowe zamówienia. Przekłada się to na wyższa wydajność personelu. Ilość obsłużonych stolików zwiększy się. Ponadto dzięki oszczędności czasu można obsłużyć większą ilość gości. Jest to bardzo ważne, ponieważ każdy klient oczekuje tego, że kelner poda kartę menu lub przyjmie zamówienie tak szybko, jak to tylko możliwe. Nikt nie lubi oczekiwać na personel, który przez bezcelowe przemierzanie trasy sala-kuchnia, nie ma czasu zająć się nowymi klientami.
Warto również wspomnieć, że komunikacja personelu poprzez system powiadamiania odbywa się w bardzo dyskretny sposób.